luni, 4 aprilie 2011

Lira Bucurestilor 2011

Dracu stie cum sa-ncep acest articol...
Vroiam sa plec cu ocazia dar m-a sunat Soaca cum ca ne ia Stef fara bani...parfait. Asa ca ne-am distrat maxim in masina, loc in care a facut Cornel slide-show-ul cu care a luat locul II sau I, nu mai stiu exact, dar oricum, magnific. Si-am ajuns in Bucuresti, la locatie, adica fix intre Parcul Tineretului si Parcul Carol, pe Serban Voda, nr. 13, iar cand ne-am dat jos din masina inca nu era gata prezentarea ;))

Am mers de-am vazut prezentarile iar apoi am fost luati cu japca si dusi la Verzi acasa unde s-a cantat la chitara , s-au baut multe beri si s-a mancat muult popcorn, pana cand s-a deschis la metrou. Cand aceasta s-a intamplat am plecat si noi spre gura metroului vietii, pana la care am facut cel putin o ora, din cauza starii in care eram noi (ca sa nu zic ca doar Balan). In cele din urma am ajuns la locatia intitulata Casa del Ionela, langa Piata Sudului, unde ne-am luat somn direct.

Din pacate, somnul n-a fost prea lung, deoarece la 9 ne trezeam sa plecam spre Romexpo, unde Cornel si Andrada faceau prezenta la standul FRTE. Pana la urma am plecat la 10 de la Ionela si, intelegand gresit ca Aviatorilor e la o statie de noi, am incercat sa mergem pe jos din Sudului pana acolo :). Dupa ce-am schimbat 3 autobuzuri am inteles si noi, in sfarsit, ca nu eram la o statie de metrou de Aviatorilor ci la vreo 8 -> evident, ne-am urcat in metrou pana la Crangasi, iar de-acolo am luat tramvaiul 41 pana la Romexpo, Bucurestenii din noi...

Am ajuns si la Romexpo, am stat 10 minute sa il asteptam pe Cornel cu invitatiile de intrare si pana sa vina el, am aflat ca fiind studenti putem intra pe gratis. Si ne-am dus, si ne-am holbat si (cel putin eu), degustati, am ales sa iesim afara sa ne dam pe tiroliana si sa cataram pe panou (multumita ATGR). Despre targ pot spune ca reprezinta exact ceea ce urasc eu la turism...Cabana/Hotel + ATV/Barca :) deci...cam cum ar fi fost sa ma duc la Facultatea de Turism (oh da)!

Apoi ne-am intors spre locatia vietii dar am fost intorsi din drum de Ionela care mergea sa manance...si nu puteam s-o refuzam >:). Dupa ce-am mancat, am trantit o bucatica de somn dar am fost trezit imediat de nu mai stiu cine care mi-a zis ca mergem in parc sa dormim acolo...si numai in Parcul Tineretului sa te duci sa dormi!! sunt atatea chestii faine acolo ca n-am avut cum sa scap fara o julitura - doua... Apoi ne-am dus sa shadem la lacul din parc si, coincidenta sau nu, locul de shedere era la 5 minute de locatia lirei vietii, asa ca ne-am urnit sa vedem si afisabilele...
Apoi ne-am dus intr-o carciuma unde-am vazut meciul Poli - Steaua si-am spart multe seminte. Dupa asta, am mers la locatie si exact cand a inceput, m-am bagat la somn. In somnul meu m-a sunat Cristi cu care trebuia sa ma intalnesc prin Bucuresti in ziua respectiva, dar nu stiu cum am reusit sa-l refuz :| si deci am reusit sa ma fac de kko in fata lui de 2 ori, consecutiv :))

CPNT-ul au fost ultimii, evident, si-au reusit un formidabil loc 4 la cultural, fapt ce ne-a asigurat victoria in federatie si locul 2 in lira.
 Din nou, fara somn a doua dimineata, ne-am tarat cu ultimele puteri la tren... si era sa o comit din nou cu metroul - iar aveam impresia ca Unirii e la o statie de Gara de Nord - si, slava Lenii, ne-am urcat la Unirii in Metrou si-am ajuns in Nord...unde-am bagat somn intensiv in tren....

Si se duse inca un weekend!
Ah...ironie sau nu...in metrou, au intrat in vagon cu noi 2 carpatiste care mergeau in tura...ei mergeau in tura 4 ore cu trenul iar noi, mari muntomani, veneam de la betie...cu acelasi tren :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu