duminică, 17 aprilie 2011

Dar vai, dar ce se intampla la camin...

 Obiectul cu care m-au enervat pe mine muzicantii
 Demonstratie de cat de multa lume incape in apartamentul ala umbrelos
 Schimb de roluri :))
 Ii mai trebuie doar o limonada si niste ploaie
 Nu dragi studenti de la ASE, dansa nu este Domnsoara profa, si aia nu e bere, da?!





 TAREEE


 Go Wanna, Go Wanna!

 Evident si absolut!
 Tot nu-i profa, tot nu-i bere!
 Unii cu alba neagra, altii cu verde-albastru-verde :))
 Rock ON!

Asa ca in frumoasa zi de joi, dupa olimpiada de rezistenta materialelor, sau mai bine zis "Concursul de Rezistenta Materialelor C.C. Teodorescu"  la care nu m-am descurcat deloc bine, am pus statusul "CPNTisti, daca n-aveti ce face in seara asta, veniti pe la mine sa n-avem ce face impreuna" si s-au strans vreo ceva oameni pana la urma. Interesant e ca din cei 20 prezenti, pe messenger s-au anuntat 2 :X si deci eram putin panicat ca ne strangem prea putini.
Pentru a le multumi de prezenta, trebuie sa ii enumar sperand ca nu voi uita pe nimeni: Cornel, Ruxi, Balan, Soaca, CornelMic, Nina, Heea, Teo, Liviu, Stef, Pupaza, Piti, Cei2Hateri, Victor, Vladutz, Oana, Andrei, DanBlondu, Timea, Dani, Emil si inca o tipa dar nu-mi aduc aminte foarte multe. Deci multumesc pt ca mi-ati umplut ziua cu momente faine si va mai astept cu mare drag si alta data.
In alta ordine de idei, am baut Feteasca Neagra de la Beciul Domnesc, 2004, vin pe care il recomand cu toata caldura! Tot in alta ordine de idei ramane faptul ca am avut impresia ca am fost foarte treaz, desi cand am jucat jungle speed am realizat ca nu sunt in deplinatatea reflexelor, de dimineata m-am trezit cu o durere de cap infernala si intr-o pozitie de somn foarte neconvenabila alaturi de, din nou, Soaca, in pat :)

Dar da, superfain si de retinut pentru viitor: la cat mai multe! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu