duminică, 17 aprilie 2011

atb the dj 6 in the mix

Concert ATB la Brasov, anuntat din timp, confirmat din timp, si promis ca merg din timp...Sambata 16.04.2011
Si-au venit Bogdan, Cristi, Radu, Tomi, Adina, Florinel, Talent si Andrei sa mearga ei la concert in Brasov...si-am mers si eu, ne-am intalnit in parcare langa MyPlace, am baut fiecare ce-a avut si apoi am intrat pentru a descoperi ca vine dj-ul pe la 1-2...si-am iesit sa mai bem :)

Cand am primit mesajul ca a venit ATB ne-am pregatit cum trebuia iar pe Andrei l-a luat politia pentru ca a mictionat in public...si i-a dat avertisment. Inauntru, am stat putin departe si apoi am mers pe scena, la 2-3 metrii de EL!
 Si-a bagat el muzica si s-a auzit bine dar...n-am fost pe feeling :)) Am dansat ce-am dansat dar nu m-am simtit extraordinar - nu eram nici destul de beat, avand o toleranta cam mare din seara de dinainte.

Si dupa o ora jumate s-a trezit el ca trebuie sa plece...si ne-a dat niste autografe, a bagat 9PM si a plecat :)
50 lei irositi in...o ora jumate :) Dar sa zicem ca m-am distrat cat de cat. Cel putin am bifat un concert ATB :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu