vineri, 1 aprilie 2011

Earth Hour

Da, iata ca a venit momentul. Dat jos de pe Tampa, ajuns la camin, trebuia sa ma prezint la Modarom pentru o microactiune(pentru mine) de voluntariat organizata de Centrul Pilot de Voluntariat Brasov care mi-a placut maxim!

Intai m-am intalnit cu Gabi, Ruxi, Catalinux si inc-o gagica de-a lui Ruxi iar apoi ne-am comasat cu cei de la Centru, dandu-ne pe langa Nina. Am marsaluit pe Republicii, strada pe care multa lume parea sa stie despre Earth Hour...nice! Pacat ca era meciul Bosnia-Romania...dramatic! Ajunsi in Piata Sfatului, am pedalat sa incarcam 2 acumulatori auto pentru a viziona un film. S-a pedalat in total peste o ora si jumate, proiectant diverse imagini cu orase MARI din lume care sting lumina de Earth Hour. Dupa film au inceput niste unii, artisti ei asa in spiritul lor, sa se joace cu focul...si le-a iesit magnific! Nu am idee cat a durat dar a fost foarte tare, si totul pe acorduri de chitara provenite de la Soaca + Cornel = Winamp + Malurici la bongos si altii la diverse tobe improvizate. Dupa asta s-a mai cantat putin langa proiector, ne-a picurat putin si apoi am spart gashca. Unii s-au dus la Sebi + Stef la chef in Bran, eu am ales calea mai ieftina - am mers intr-un bar si am baut...apa din camelbak(fara ™). Tarziu in noapte, am ales sa parasesc localul alaturi de "prietenii mei bogati" Nina si Gabi care-au facut para para un taxi pana-n Bartolomeu si m-au lasat si pe mine la scari :) saru-mainile!
SI noapte buna, cu lumina stinsa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu