duminică, 17 aprilie 2011

Cu nepoata @ Brasov

Ziua a inceput frumos: la 12 m-a trezit sora-mea ca cica vine in Brasov :)
M-am imbracat, am plecat si dupa ce ne-am intalnit am mers la plimbare prin Piata Sfatului iar apoi la KFC - ultima oara cand am mancat la KFC a fost anul trecut, cand a venit sora pe-aici :X motivul evident pt care n-am mai mancat sunt banii :)

Dupa ce au plecat ei am inchiriat o bicicleta oferita gratuit spre a ma plimba impreuna cu Cornel si Nina. Si-am inchiriat-o, ne-am plimbat si-am returnat-o...la returnare am observat ca plasticul pe care apare reclama, pe bicicleta mea, e gaurit/rupt...si au observat asta si cei care au preluat bicicleta. Le-am zis ca nu l-am rupt, n-am picat dar il platesc, e vina mea ca n-am verificat cand am plecat. Vazand ca o roata costa 20 lei, si toate celelalte sunt mai ieftine am zis ca asta e 2-3, maxim 5 lei si m-am dus voios sa-l platesc :)

Surpriza, acel CACAT de plastic costa 30 lei :) Da, fatza mea e tot acolo unde a picat, iar banii nu mai sunt in cont

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu