marți, 12 aprilie 2011

Blogging din camin / La cald!

Iata-ma la ora 3 in toiul noptii povestind despre magnificele aventuri ale colegilor de camera. De data aceasta (chiar daca e prima oara cand scriu despre asa ceva), e vorba despre o bataie de toata frumusetea, da, la 3 noaptea. Treaba sta cam asa: colegul B a plecat sa bea la altii in camera, eu si cu colegul A am ramas sa jucam Fifa07 :) Cand am terminat, am mers sa ma spal pe dinti, coincidenta, a revenit colegul B pe modul. Ne-a salutat respectuos si s-a intors la bauta...dupa care am aflat ca bauta s-a terminat iar dintre toti de la bauta, colegul B e cel mai mort. Si-am iesit pe hol, eu si colegul A, am mai schimbat 2 vorbe cu alti imbatati si...surpriza, a venit colegul B sa-l bata pe colegul A. (am vrut sa zic un rezumat mic dar voi scrie the full boring story). Prietenii colegului B i-au despartit, insa acesta insista sa-l bata pe colegul A... cum, ne cum, au ajuns sa se incaiere din nou...prietenii lui B i-au lasat putin pana A a fost doborat si apoi i-au despartit. Apoi, B a sarit din nou pe A, luandu-si bataie putin mai rau, din nou, i-au despartit. Ultima oara, colegul A a fugit in alta camera iar B si cu prietenii au ramas aici si au discutat...asta pana cand prietenii l-au convins pe B sa fuga sa-l bata pe A, divulgandu-i numarul camerei in care se afla :). Noi am ramas in camera si a venit colegul A...a umplut camera de sange...sange de-al lui. a zis de asemenea ca a fost taiat cumva... Apoi, la scurt timp, vine unu din camera cealalta si spune ca B e pe jos prin camera, plin de sange ca l-a calcat A pe cap pe B.
A fuge in alt modul si se incuie dincolo de usa de metal si cred ca acum doarme, si nu stiu daca stie ca acum vor sa il bata 3 insi in loc de unul...ii urez mult noroc, lui si calculatorului sau, cel de la care scriu aceasta magnifica poveste ce nu va fi citita vreodata cap coada =))
stiu, scriu necitibil. it's me. it's 3:26.
Dar da, viata de camin yupppyyyy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu