miercuri, 7 octombrie 2020

Curierat Urban pe Bicicletă în Brașov

 Tocmai am aruncat vorba că vom începe, în sfârÈ™it, să facem curierat pe bicicletă în BraÈ™ov.

Mi-a luat aproximativ câteva luni să-mi fac curajul să fac asta - au fost multe lucruri care m-au deviat de la acest pas uriaș pentru mine, infim pentru exterior. De la proiectul de finanțare cu care am dezvoltat aplicația, cumpărat bicicletele, la diferite chichițe din el care m-au făcut să încep să repar biciclete și la implicarea în alegerile locale și parlamentare, toate m-au deviat de la visul meu: să anunț că încep, ca să mă pot ocupa de a dezvolta acest serviciu și a mă convinge dacă într-adevăr merge sau nu.

Adică au apărut È™i Glovo È™i Food Panda È™i Tazz by emag de la decizia mea de a încerca până la a anunÈ›a că ”gata, suntem capabili să facem asta!”

Ani de zile a fiert asta în mine. Atât de emoționant a fost anunțul ăsta pentru mine.

Îl pun și-aici, ca să fie experiența completă:

 

Acum partea mindfuckingblowing:

Am scris mesajul și am dat post.

Urma să selectez și pagina service-ului și să dau share și de acolo, după care să scriu un mesaj pe pagina personală - chestii standard de facebook, de care știu și eu.

Eh bine, n-am apucat să selectez altă pagină, pentru ca la nu mai mult (și nu exagerez cu nimic) de două secunde, a bătut cineva în geamul service-ului și m-a rugat să ies afară, pentru că probabil nu avea mască și a citit mesajul cum că ieșim noi dacă n-au ei mască.

Exact, omul tocmai a trecut pe-aici să mă întrebe dacă am dat drumul la partea cu curieratul.

2 secunde.

Și întreba interesat, pentru că are un business de reumplere cartușe și tot trimit cartușele prin oraș și mă întreba dacă nu cumva ar fi o soluție să colaborăm. Nu cred că are rost să exprim cum îmi venea să îl îmbrățișez, să sar în sus de bucurie, să îi explic uimitoarea coincidență să înțeleagă cât de multă presiune a eliberat postarea de pe sufletul meu.

Nu cred nici in minuni, nici in Dumnezei, dar jizăs, m-a fascinat coincidența asta!

Atât. Nu rămâne de văzut decât dacă luni vom avea vreun client.

I'll let you know!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu