joi, 21 aprilie 2022

De ce un Escape Room într-un service de biciclete in Brasov?

Simon Sinek zice fain că trebuie să începi cu ”De ce?”.
This is exactly what I'm doing.

CUB Escape Room Brasov


 Pentru că un service de biciclete este un lifestyle business care deși pare că ar merge bine în vremurile noastre, singura soluție să supraviețuiești iernii brașovene este să ai o activitate complementară iarna. Sau să ai un marketing extrem de bun, încât să ai de lucru la reparat și oameni să repare 12-14 ore pe zi :)

Păi și-am făcut CUB Escape Room doar pentru că nu aveam cum să supraviețuim iernii?

Da și nu.

Da, pentru că e foarte frustrant să muncești iarna la ceva și să plătești chirie la complet altceva, care nu merge decât vara, și nici atunci suficient de bine cât să duci un trai decent. Unde mai pui că deși a fost zăpadă serioasă de ski 4 luni eu am avut clienți la ski doar 2...

Ne-a doborât grav marketingul altora, iar rezistența de a vărsa bani pe reclame în conturile FB, google, etc, devine futilă.

Nu, pentru mai multe motive. În primul rând pentru că misiunea service-ului e de a face orașul ăsta ciclabil, cu tot ceea ce presupune asta, iar un preț mic pentru manoperă face ca mersul cu bicicleta să să fie mai atractiv decât cel cu mașina. Service-ul trebuia să fie doar o componentă a întregului univers CUB, dar iată că a ajuns să fie el elementul principal pe lângă care construim altele, sper eu, mai puțin sezoniere.

Escape-ing-ul
este, fără doar și poate, un serviciu premium, cu un caracter al vizitelor și, deci, veniturilor mai degrabă volatil, fapt pentru care nu am vrut să merg pe o transformare completă a service-ului, un fel de all-in pivot, ci am zis să pipăi pia'a și să vedem de-acolo.

 În al doilea rând, am simțit nevoia să îmi pun creativitatea la contribuție, în timp ce-mi focalizez pasiunea pentru jocuri în ceva constructiv și pe termen lung, nu doar gaming obsesiv, singur acasă. Pericolul cel mare este că game-mastering la CUB Escape Room este absolut dătător de dependență, iar imersia este imeeeensăă! 

Am avut o zi cu 12 ore de teste, în care n-am simțit foame sau sete, în care n-am reușit să vorbesc serios la telefon, căci eram absolut captivat de jucătorii din cameră pe care îi supravegheam.

Așadar, CUB Escape Room este calea lui Cezar de a se juca și construi în același timp.
O sa meargă?
O să se plictisească repede?
Probabil.
Dar cu siguranță îl va face fericit. :)

Tot fericit îl va face și dacă lumea va închiria biciclete electrice de la CUB eBike Rental Service.


 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu