luni, 12 august 2019

Civism cu cea de-a doua jumatate a măsurii

După cum relatam în articolul anterior, n-am reușit, domn'le, în luni de zile de când mi-am pus în gând, să fac ceva cu privire la groapa/dealul de gunoi din fața blocului în care locuiesc de 7 ani.
După câteva gesturi în această direcție, am avut parte și de prima înfrângere - propriul meu plan m-a învins.
Dar nu-i problemă, că am auzit că ce nu mă doboară, ma face mai puternic.
A trecut, așadar, încă o zi, iar eu mă duc spre Misha să-mi recuperez toporul, să ascut scândura, s-o înfig în virgina groapă.
Ies din bloc, voios, civic, Captain Civic și, surpriza?

Da, după nici 24 de ore de la transformarea deal -> groapă, groapa nu mai e virgină, iar eu trebuie să aștept intervenția chirurgului revirginizator (sau revirginizant, cum i-o zice).

Și nu, n-am mai mers la Misha să iau toporul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu