marți, 18 septembrie 2012

Tabara de Vara CPNT 2012 - Retezat

Dupa multe variante, am ramas eu organizatorul taberei la care se mai anuntasera 2 participanti: Catalina si prietena ei, Ioana.
Trenul de Budapesta pana-n Simeria - 50 lei ka ching! (m-am trezit la casa cum ca nu mai am tichetele de tren)
Simeria bere, apoi tren pana-n Ohaba de sub piatra, statie in care vedem ca am ajuns doar cand a inceput trenul sa plece din nou :)) Dai, strange tot si fugi pe usa, zi-i la naş sa opreasca trenul ca au uitati cascatii sa coboare.

Dai, mergi la panou, intereseaza-te de masina pana-n Cârţa, afla ca e 12 lei pe 20km si alege sa mergi pe jos :)

Nu trec multe masini si opreste una, mica. Trei baieti intr-un Peugeot 206 care-au zis ca n-avem loc dar "incercam o chestie". Astfel, unul din ei merge in bratele celui din dreapta si ne lasa pe noi 3 cu bagaje enorme in spate. Am stat nemiscat tot drumul.

Dar fain, ne lasa unde se termina asfaltul, caci nu mai functiona suspensia si dadea cu curu-n bolovani.

Mergem, le ia pe fete un pirat ce le da si juma' de litru de benzina pentru primus, cost total 10 lei.

L.E. Vroiam sa fac un post mare, insa nu am cand, nu am vointa necesara sa dedic scrisului timpul meu. Astfel ca, pe zile, am facut ture:
Luni - Carta - Gentiana - ne-am oprit pana-n curmatura bucurei, ca erau obosite fetele si se intuneca.
Marti - Curmatura Bucurei - Bucura - construire adapost vant - ca batea vantu' fratioare!
Miercuri - Bucura - Peleaga - Papusa - Portile Inchise - Lacul Galesu - Valea Rea - Valea Pietrele - Bucura
Joi - Bucura - Crucea Trasnitului - Poiana Peleaga - Bucura
Vineri - Bucura - Vf. Retezat - Bucura
Sambata - Bucura - Zanoaga - Bucura - cu ceva ocolisuri pe varfuri si creste.
 Aici am pus cortul seara
 Si aici la Bucura, impreuna cu cea mai mare baricada de vant
 :)
 Cat m-am chinuit eu sa-i trimit un La multi ani mai special nepoatei mele...
 Si Cezarul in elementul lui. Stanci de topait pe ele
 Porţilii inchise
 Tăul Ţapului
 Stanci :D
 Stanci din nou, tot Portile inchise
 Ţopăind pe oriunde, mai ales peste ape
 Wait for meee!
 Aici e o chestie, n-as sti sa zic e, un adapost pentru ciobani, in orice caz, foarte frumos realizat
 Aveam motive sa ne termem de ursi, le mancam TOATA mancarea

 Le calcam prin culcusuri
 Si Tura 3, spre Retezat, Varful
 Iete-o stanca, hai pe ea! Ridica-te, da' n-am curaj! Mnoh, bun, ne urcam la intoarcere, fara rucsac
 Retezat!
 Hai c-am avut curaj!

 Iete ba!

 VASSER!
 Stancaaaa
poze de la Catalina, multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu