duminică, 30 ianuarie 2011

Norocul si-l face omul cu mana lui?



Am vrut sa pun titlul "cat noroc sa ai?" dar...poate e adevarat titlul
ok. este vorba despre sesiunea ce a trecut de jumate dar, practic, de-abia a inceput.
Am dat examen la PCLP (Programarea Calculatoarelor si Limbaje de Programare) - au fost 3 subiecte la alegere, un ceas pentru nota 5, un calculator simplu pentru nota 8 si un fel de casa de marcat pentru nota 10 :) incercand sa fac ceasul pentru un coleg am observat ca nu stiu sa-l fac... i-am zis ca nu pot sa-l fac si am trecut mai departe la exercitiul pentru nota 10. Proful nu prea stia sa exprime ceea ce vroia ca programul sa faca si atunci din mai muuulte incercari am aflat in sfarsit ce vroia iar dupa minute bune - aproape de 30 - am reusit. Am zis gata si nici nu s-a uitat si mi-a dat 10...singurul 10 :) (da, stiu ca sunt modest dar am facut liceul unde trebuia)

Asta a fost inainte de sesiune. In prima saptamana de sesiune, proaspat venit de la Urlea, cu capul limpede, am inceput sa invat la MS...si-am tot inceput pana mi-am dat seama ca nu pricep mai nimic in afara de primele chestii facute la seminar - anume ecuatiile diferentiale (de mai multe feluri).
Examenul era joi, intre timp am avut examen la engleza unde m-am crezut mai bun decat eram si am avut surpriza sa primesc niste gramatica ;)). Miercuri am avut examen(colocviu - same shit) la DTI (AutoCAD) unde iarasi m-am chinuit sa iau nota 10...si asa am inceput eu sesiunea cu 3 de 10 da...notele la engleza ne-au fost transmise in felul urmator pe adresa de mail: lista este cea de prezenta
OK...ultima zi de biblioteca inainte de examenul la Matematici Speciale iar eu exersasem doar ecuatiile diferentiale ceea ce inseamna numai unul din cele 19 subiecte posibile la examen asa ca am decis sa imi fac o copiuta in stilul propiu in asa fel incat daca imi pica orice subiect din ecuatii diferentiale sa-l fac. Am inceput cu cea mai lunga si anume Ecuatia diferentiala liniara iar apoi am abandonat proiectul "copiutza". Inainte de plecare am mai facut niste exercitii cu reziduuri si teorema reziduurilor plus faptul ca m-am uitat peste formulele la rotor si divergenta. Asta este tot ceea ce am invatat pentru examenul la Matematici Speciale, pe scurt, stiam cam 3 subiecte din 19 posible deci era cam clar ca voi pica examenul. (Dupa sedinta, Andrei sustinea ca o sa iau examenul iar eu speram la un 5)

Vine ziua cu examenul: ma trezesc, inainte de plecare ma intreaba colegul daca-mi iau carnetul de note la mine, ii zic "absolut, eu mereu am carnetul de note la mine si e obligatoriu sa il ai la orice examen". Bineinteles ca in sala de examen m-am trezit fara portofel/carnet de note la mine.

Incepe examenul si scrie profu' subiectele pe tabla:
1.Teorie - Ecuatia diferentiala liniara.
2.Teorie - Variabila aleatoare. Operatii cu aceasta
3. Un exercitiu cu ecuatia diferentiala Clairant - cea mai usoara dintre toate
4. Sa calculam un Rotor al unei ecuatii simple...adica sa aplic formula pe care-o stiam.
5. Sa calculam un Reziduu adica sa aplic iarasi, alta formula.

Sora-mea imi zicea ca la un examen, din 100 de subiecte, ea le-a invatat pe primele 99 si i-a picat al 100-lea. Eu din 19 am retinut 3 iar din 5 ce-au picat la examen 4 subiecte au fost din alea 3 retinute de mine iar pe-al 4-lea, cel mai usor, l-am copiat :)

Final - nota 9, din nou, cea mai mare, de data asta nu a fost si singura dar who cares?

Deci revin, noroc chior sau stiinta? Prof usor de citit sau prof plictisit sa corecteze si, deci, care da subiecte usoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu