vineri, 5 noiembrie 2010

Boring post. Simplu update al vietii mele din ultimele 2 saptamani

Despre scoala nu vreau sa vorbesc, e un fel de pata neagra cu cateva fire de nisip albe aievea pe-acolo. Din camera 101b m-am mutat langa, la 102a. Colegii de camera...3 puncte de suspensie cred ca ajung. Ma rog, ciudatul sunt eu.

Intr-o miercuri am fost chemat de Bogdam la meci...Brasov cu U Cluj. In cupa. mergeam sa tinem bannerul de la jumatea terenului si primeam 15 lei si intrare gratis. Si-am mers. L-am luat pe Ovi si hai tati...noi la jumatea terenului, jucatorii pe langa noi, superchestie!

Intr-un weekend am fost la Manu la Valeni sa sarbatorim Sf. Dumitru si...dumnezeule! Am baut, am baut, si-am intalnit un copilas de 15 ani, orfan, hotul satului si m-am decis sa incerc sa-l conving sa nu mai fumeze - asta am facut jumatate de noapte. Cealalta jumatate m-am distrat, am dansat, am furat cateva beri "din spate", cel putin 3 de care imi aduc aminte. Asta cu toate ca aveam bere la discretie acolo unde dansam. Aaa...si la sfarsit, m-am trezit cu geaca lui Smendre pe mine si incercam sa ii explic ca-i geaca mea... si am vrut sa scot banii din buzunar si am scos...cheile lui, din alt buzunar am scos ...alte chei, din alt buzunar, un telefon si deci da...era a lui :)) apoi m-am trezit de-a binelea, in pod, dimineata, singur, infrigurat si cu o durere masiva de capatzana. Si mai urmau 2 nopti asemenea - yeah right. Am plecat in seara ce-a urmat, asta dupa bulz, gratar si iar gratar. Am luat si la pachet niste mere - vreo 3 kilograme, cel putin! M-am intors in Brasov cu gandul ca ziua urmatoare aveam RM si nu era indicat sa lipsesc.

Dupa asta a urmat o saptamana moarta, cu exceptia weekendului: vineri am mers cu Elena la Sibiu, (supposedly) sa vizitam orasul, partea veche a sa. Ca tot am ajuns in Sibiu am mers si la magazinul mult vestit si n-am rezistat tentatiei de a ne cumpara cate-o geaca. Pe deasupra, eu mi-am cumparat si-un fes de care-s foarte mandru, atat de mandru incat l-am purtat si azi cu pantaloni scurti si tricou.

Sibiul...impresii...frumos, centru mare, oras mare dar mult mai frumos Brasovul! Ah...am mers la Billa si am mancat salam cu paine pe-o banca. Ideal! De ce am mers la Sibiu ? Pentru ca o pot face pe gratis. La dus am mers cu un microbuz, la intoarcere ne-am chinuit putin mai tare pana ne-a luat un TIR cu un sofer care nu era prost! Rar se intampla treaba asta. Omu avea nevasta, copii si asculta rock si Parazitii - nice!

Sambata...trezire faina, relax si plecat spre Scott, la Recea. Am prins destul de greu un nene cu Fiat Albea pana-n Fagaras, am cautat ceva vreme iesirea spre Recea si dupa ce-am gasit-o am mers, si-am mers...pana m-a luat un nene cu dacia si caruia nu i-am platit, fapt ce m-a facut sa ma simt prost. Rasplata a fost faptul ca am mers 4 km pe jos :))

La Scott am avut socul de a vedea unde sta, a cunoaste oamenii cu care convietuieste si...man he's lucky! Super casa, oameni super, muncitori, ospitalieri, familisti, oameni normali, cu care poti purta o conversatie...numai laude!
Am ajuns, am mancat am mers la fotbal, mi-am murdarit un adidas ( asa a stat toata saptamana ), ne-am intors am mancat, am vizionat niste poze si apoi...clubbing tata!
Am plecat in Fagaras, am mers intr-un pub super fain si apoi in club. Acolo cred ca am fost printre singurii care am platit intrare, consumabila ce-i drept dar totusi...10 lei e ceva. Clubul era destul de special, fiind noaptea de Halloween, era full, plin de...cum ar zice Scott "fete care te fac sa urasti Romania", pe buna dreptate!

Dupa acest weekend a urmat o lune in care am facut RM, o martze in care am fost la ore toata ziua si am reusit sa obtin un patrar, delicios! O miercure cu ore dimineata, somn dupa amiaza, fifa mai exact si sedinta + bere seara, iar cireasa de pe tort, o trezire la 6 jumate in vederea mecanicii de joi dimineata, de la 7 si revenirea ACASA! la ora 2 :)

Deci iata-ma acasa, alaturi de indragita mea familie, dragul meu monitor iiyama personalizat si ai mei catzei...always...happy to see me :). Iar acum pentru niste secrete din casa...2 beri in Alexo, si alti cativa litrii in ... la pinga ponga :)

Noapte buna :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu