joi, 25 octombrie 2012

Tura pentru membrii noi

A inceput campania de recrutare a membrilor noi, desfasurata de CPNT!

Un prim pas a fost efectuarea unei ture de nivel scazut de dificultate dar cu foarte frumoase locuri vizitate!

Procedura de inscriere a fost simpla: ne intalnim in Gara Brasov la trenul de 8 spre Zarnesti, cu directia Valea Crapaturii si variante in functie de ritm si timp ramas.

Asa se face ca ne-am intalnit la 8:45 in gara 13 oameni: Eu, Oana, Andrei, Manu, Ela, Alex, Adi, Victor, Bogdan, Vlad, Flavius, Radu si Mircea cu promisiunea ca mai vine si Ioana din Zarnesti.

Rupti de somn pe tren (cel putin eu), n-am prea comunicat - chiar spre jumatea zilei...zombie 100%! In schimb am intrat pe traseu si totul a fost ok, ritmul oamenilor a fost bun, iar atunci cand a mai incetinit careva, nu s-a suparat nimeni intrucat se forma o adunare la care se graiau bancuri - bune in general!

Vremea a fost in asa fel incat am iesit din tren in suprapantaloni si geaca, iar pana la intrarea pe vale am ramas in pantaloni scurti si tricou, urmand ca prin vale sa port si polarul...umbra.

Ajunsi in Saua Crapaturii am decis sa nu mai urcam nici pe Piatra Mica nici spre Turnuri, intrucat n-am mai avea timp sa prindem trenul de 7 din Zarnesti. Astfel am mers spre Curmatura unde ne-am relaxat la maxim, am mancat putin mai mult decat maxim si am petrecut vreo 2 ore de calitate alaturi de multi oameni noi. A, am mancat in sala de mese nou deschisa a cabanei, sala ce nu arata deloc rau! Recomand placinta cu urda, pentru cei ce-si permit sa deie 7 lei pe una, merita fiecare banuţ!

Revenind la tura. am coborat pe banda albastra parca, incercand sa intram in Cheile Pisicii. Manu, insa, ne-a dus pana undeva mai jos de intrare, astfel ca a trebuit sa urcam pe forestier pentru a vizita si fainele chei ale pisicii. Eu zic ca a meritat, cu toate ca a trebuit sa alergam dupa tren si ca mi-am rupt talpa bocancului.

Dupa Cheile Pisicii au urmat, firesc, Prapastiile Zarnestilor, la fel de spectaculoase ca intotdeauna, dupa care infinitul drum pana la Botorog si apoi cel pe asfalt pana la gara.

Astfel s-a terminat prima tura organizata pentru incepatori in actuala campanie de recrutare a CPNT.

Spor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu