duminică, 5 iunie 2011

The call of the mountains

Asa cum aventura carpatina se traduce magnific in Carpathian Adventure si noi am organizat acest concurs din titlu :D
Noi (CPNT) ne-am strans si-am pus la cale un concurs in cadrul Federatiei Romane de Turism si Ecologie (FRTE), etapa in Campionatul National al Cluburilor de Turism si Ecologie (CNCTE), concurs in care a trebuit sa facem multe treburi: Sa ajungem acolo (mai sus de Moieciu de Sus, in Valea Bangaleasa) lucru care s-a dovedit a fi destul de dificil: de la camin pana acolo am facut 5 ore (una pe drum pana la ocazie, o ora jumate la ocazie juma' de ora in masina si 2 ore pe dumul de Moieciu) asa ca am ajuns seara si ne-am pus direct la somn. Urma ziua de vineri...primirea participantilor :-s
Trezitu-ne-am si apucatu-ne-am de....mancat, evident! :))

In fine, trecem si la treaba, montam magnificul cort de la Manu, concluzionand montarea cu stupiditatea armatei, in general. Aaa...a fost ceva magic in aer in zilele alea: Iulia a picat in cap mergand pe drum, Nicu mi-a dat cu dosul toporului in mana si ma durea tare rau iar apoi el si-a dat un lemn in fata. Apoi am mers sa taiem copacei (evident, uscati) pentru a confectiona budele, 2 la numar. Intre timp am amplasat si bannerele cu CPNT si Marathon7500 iar dupa ce-a venit Smendre le-am pus si pe celelalte. Si timpu' trecu si participantii venira, eu mi-am facut treaba. Am mers sa arunc de 2-3 ori cu frisbee-ul timp in care mi-am scrantit iar glezna, spulberandu-mi sperantele cu privire la Duatlon. Amuzant a fost faptul ca atunci cand mi-am scrantit-o ma durea foarte tare si incercam sa strang bocancul cu mana lovita de Nicu...care ma durea si mai tare...si cum o durere anuleaza alta, am strans foarte tare si mi-a trecut durerea de picior...ramanand cu cea de mana + sechele la picior.
Pe seara ne-am apucat sa adunam lemne dupa care am mers la sedinta tehnica unde, cel putin eu, m-am enervat extrem de tare: Organizatorii (Smendre, Cornel si Balan) vorbeau despre concurs, despre traseu si toate cele implicate iar alti 3-4 indivizi, care se cred extrem de bine educati si foarte buni comedianti, bagau glume dinalea cu cuvinte cheie (gen unu' arata degetul si ceilalti rad), evident, fara sa ia startul in proba de regularitate, preferand sa stea la un gratar ;)

N-are rost sa ma enervez din nou, era un prost chel de la nu stiu ce club, prost ce-l pot asemana cu unii colegi de grupa din facultate.
Si vine ziua de sambata, ma trezesc si incep sa anunt ca incep teoreticele, lucru ce mi-a bagat cate ceva in frigider :D Si tot asta am facut toata dimineata, pana a plecat primul autobuz cu participanti catre zona de start. Dupa asta am pregatit toate cele (practic nimic) pentru plecare: eu mergeam cu Bogdam in postul 2 si aveam de mers ceva pana acolo iar dupa ce le-am lasat pe fete (Stef, Boca, Andreea si prietena Bocai al carui nume nu stiu sa-l SCRIU) in postul 1 am plecat spre postul 2. Intre timp ne-a depasit un participant, Eugen, care alerga ca la marathon. La 2 minute dupa ce-am ajuns in post au venit si primii :D
I-am zis lui Bogdan de cea mai "HOT" tipa din concurs, evident dupa parerea mea, si tot am asteptat sa vina...si-a trecut ca fulgerul prin post :-<. La urma a venit si Balan cu ultimii concurenti dupa care eu am plecat pe traseu iar Bogdan s-a intors. Si pe traseu am trecut prin posturi tot adunand lume de pe unde mergeam. Astfel am ajuns sa termin traseul alaturi de Oana si Andrei. Si de-acolo totu-i poveste...cocotz, vale, tabara, mancare, bautura, liste, beat, umor Caraiman, beat mort, somn. TREZIREA!!! incepe culturalul.
Cu o incredibila durere de cap trebuia sa urc pe un forestier 2.5 km, pana unde intorceau crosistii. Dupa MULT drum, am ajuns si eu acolo si m-am pus pe scaun. Pixul mi s-a terminat la jumatatea titlului si a trebuit sa scriu apasand pe pix :D
Drumul la vale a fost...cumva :)) prea multe de zis
Si asa a venit si premierea, unde Argessis a ocupat locul 2 in ciuda faptului ca nu au avut un program cultural (felicitari!) iar (daca ma tine minte bine memoria) Chindia a iesit pe locul 4 (din nou, Felicitari!)
La premiere nu am avut premii ci doar medalii si cupe (care nu sunt ieftine deloc!!) dar nu conteaza, nu vine nimeni pentru premii, ci pentru timpul bun ce-l petrec aici.
Multa bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu