miercuri, 17 noiembrie 2010

Ture dupa ture, viata de student!

Da. Deja au mai trecut 2 saptamani de cand n-am mai scris ceva p-aici. Din ce-mi aduc aminte, am jucat niste baschet pe acasa, apoi a venit Scott in vizita sambata si am mers si la o bere care a decurs incredibil de prost, din cauza alcoolicului meu frate.

Duminica ne-am relaxat pur si simplu, ne-am uitat la House si apoi am plecat fiecare spre orasul lui, impreuna :D
Am asteptat ceva vreme ocazia tinand cont ca era duminica si ora 3, insa ne-a luat al 3-lea TIR care...din intamplare sau nu, soferul avea pe un cd doar parazitii si manele :). N-am mai intrebat daca ne ia fara bani, ne-am urcat direct, l-am convins cumva sa devieze de la drum si sa ne lase aproape de metro si...o zi buna! De acolo la fel...ne-am urcat direct in 2 minute...Fiat Doblo Panorama :) Despre Scott stiu doar ca a ajuns in Recea chiar ok...

Ca de obicei, viata mea luni marti si miercuri e superboring pana la sedinta, dupa asta parca ma transform: incepe speranta sa existe, viziunea unei vieti foarte frumoase, sentimentul ca exista si oameni cu care ma pot intelege si asta ma face sa ma simt absolut minunat!

La sedinta am stabilit faptul ca vineri merg in tura si ca sambata merg in tura, fabulos, nu?

Veni vineri, dar hai sa pun in alt post detaliile:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu