miercuri, 17 noiembrie 2010

Tura pe Vf. Postavaru

M-am intalnit cu Andrei sub colina, le-am asteptat pe fete la "universal" si am dat-o in sus.
Fetele erau Mirela si Ruxy, ele au propus tura iar eu am acceptat-o si l-am invitat si pe Andrei (nu faceam fata altfel :P )

Ziua fu magnifica, majoritatea timpului umbland in pantaloni scurti si tricou, pe alocuri cu geaca de vant si fes. Traseul fu: Brasov, Saua Tampei, Poiana Stechil, Poiana al carei nume nu-l mai tine minte Andrei, partia Postavaru, Varful Postavaru - are 1799m si adaugand metrul de beton turnat in varf se ajunge (probabil) la 1800m - In varf batea vantul extrem de tare, n-am facut nicio poza acolo desi ne-a oferit o panorama incredibil de frumoasa si de larga, un 360 de grade curat. Foarte impresionanta imaginea Bucegilor acoperiti integral de nori, nori din care mai coborau pe ici pe colo niste culmi ce se uneau cu pamantul - o perspectiva oarecum sumbra deoarece a doua zi trebuia sa fiu acolo.

Din varf am coborat la cabana, ne-am luat un ceai, ne-am mancat pachetelul si apoi am inceput sa coboram: am mers pe cruce rosie, am admirat cum oamenii lateau drumul, taind toti pomii de pe lateral si am vazut si live cam cum cade un ditamai bradu' tanar si linistit ce ne da aer de respirat zi de zi. In fine, mergand pe-un drum am ajuns in Schei, Prund si apoi direct la laboratorul de ELA (Electronica Aplicata).

Am facut 2 laboratoare intr-unul singur apoi am ramas la magnificul curs de AutoCAD, curs de la care am plecat singur dupa 10 minute, lasandu-mi colegii, doar 6 ce-i drept, sa gaseasca scuze pentru a pleca in grup...eu aveam de ajuns la bere pe sitei...era ziua lu' "heea heea heea".

Pe drumul spre sitei ma intalnesc cu Soare care venea cu bicicleta lui Cornel...tura de duminica de bitza. Interesant e ca tot cu Soare m-am intors in camin...

In sitei m-am simtit fooaarte bine, am incercat toata seara sa-i scriem ceva heei pe niste bani, bancuri de preferat, cu greu am reusit sa scriem pe 3 bancnote...

Dupa 4 beri, dialoguri cu romani, frantuzoaice si artisti, Freddie the artist scoate sus o sticla de vin si una de tuica...eu am luat 2 guri si deja eram planeta, Soare a continuat cu tuica si vin cu vreo 10 minute mai mult ca mine, nu am idee ce cantitate dar stiu exact ce-a facut din el acea cantitate - cel mai prietenos, recunoscator, distrat, vioi si activ om din CPNT, om care m-a rugat cu o ora mai devreme sa-l duc acasa - stia el ceva.

A fost amuzant sa urc colina eu pe bicicleta el alergand pe langa mine. L-am dus in camera, pe drum, insa, a mai luat la bord niste tuica cu ... cola =)) Foarte foarte amuzant a fost sa-l conduc!

Eh...si asa mai aveam doar 5 ore de somn pana-n tura de urmatoarea zi: See next post!
P.S. Iata ca n-a fost un simplu raport de tura, ci inca o pagina din al meu jurnal open to public!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu