luni, 28 noiembrie 2011

Cheile Varghisului 5.10.2011

Fiindca, pur si simplu, nu mai am timp sa scriu nimic de turele prin care am mai fost, sau sa detaliez ce-am mai facut pe la scoala, pun poze si cam atat. Dar oricat as incerca, nu ma pot abtine de la a scrie macar putin:

Tura: Eu, Dani, Ruxi, George (care a chiulit de la scoala), Balan si cam atat cred.
Scopuri: 1 - pestereala
              2 - cocotz
Transport: Duba lui Dani.
Ah, am uitat sa precizez ca fu o tura random intr-o zi de scoala, miercuri parca, in prima saptamana, cand nici macar orar nu aveam (ulterior am aflat ca aveam orar, ba chiar proiect de OM).
Si mersem, si ma mirarai cat de frumos ii pe-acolo, am pesterit, am cocotzat superfain, mi-am luat botezul, am mers la restaurant unde a mancat Ruxi gulas si noi restul...ciorba, iar eu nimic.

Dar mai departe, voi lasa pozele sa vorbeasca, poate si un videoclip >:)
 Locul in care am oprit sa-mi cumpar ceva, deoarece am uitat sanvisurile acasa
 Duba duba duba Dani!
 Cevaurile cumparate au fost fantastic de bune, mari si ieftine!
 Ajunseram
 Mnoh, ca e superamenajat
 Fix bun sa sari pe el sa-i provoci crize de ras ruxandrei cu r mare
 Da, stiu, e fain peisajul
 Si da, e greu la deal. Mai ales cand urci mult si apoi isi aduce aminte unu' ca a gresit traseul si tre' sa cobori!
 Again, I know!
 Ciobanas cu 40 m de coarda
 Yep!
 Yes, I've been here too
 Maestrul instaland mansa
 Georgel, coborand sau urcand spre pestera.
 E acolo un punct, ori Dani ori Balan
 Mai de aproape pare a fi Dani
 Si-am intrat in pestera,
 Si-am fotografiat fara lumina, de-aia pare george asa fotogenic aici. si el tot cu g mare
 chill!
 CHILL NOW!
 Aici era interesant faptul, si am regretat destul de tare ca am alterat peisajul, calcarul era moale, la fel ca varul nestins...some chemistry ringing? Neaah, I know you hated it!
 George, EPIC FAIL!
 Mnoh, nu mai pot!
 Dar mai incerc!
 "Hai, hai, ca poti!"
 Mnoh, si hai in sus acuma...
 Tot mai sus! :))
 Dumniezău!
 Ce ghini ii la adapost!
 Ok, si-acum pe unde ?
 Ahaa
 Apai, cine stie de ce-o rade Balan
 Aha :)) am inteles
 Băăăă! Fără glume proaste!
 Exact asta imi lipsea, botezul!

 ...

Dureros, dar frumos, Multumesc participantilor pentru minunatul timp ce mi l-ati oferit in aceasta tura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu