vineri, 18 februarie 2011

Prima lira, editia a II-a

Proaspat picat la Rezistenta Materialelor, am decis sa abandonez obiceiul de a studia si sa revin la acela de a ma distra. Vineri mi-am facut rucsacul si dupa o scurta incursiune la autogara Bartolomeu, am mers sa luam ocazie spre Bran.
Eram 3 - eu, Maia si Balan. Opreste un microbuz si ii ia pe ei doi iar eu am ramas si ghici ce...A oprit un A-Klasse, a dat inapoi, am deschis usa, si...2 gagici, una blonda una bruneta m-au luat pe gratis pana la Teo Mica acasa. :D

La Teo ne-am adunat, am exersat niste dansuri si seara am plecat la Hanul Bran pentru a participa la Slideshow, a dansa un sincron pe muzica anilor '90 si pentru a petrece pana in zori...zis si facut.
Am fost intampinati in sala de festin cu sucuri, alcool si prajituri pe sistemul "all you can eat & drink 4 free" :D faina surpriza!

Si ne-am pus, am dansat, am baut ne-am distrat, dar a venit randul sa si prestam: inainte sa inceapa filmarea trebuie sa precizez faptul ca in realitate (cand sunt mai putin beat) dansez mai bine.


Continuand...am continuat sa dansez pana pe la 4 cand m-am cam trezit si nu imi mai placea muzica si i-am zis omului de la butoane sa bage niste nirvana si el chiar asta a facut :) - smells like teen spirit :)
Balan mi-a facut o declaratie de dragoste cand i-am zis ce melodie urmeaza si apoi a ramas in centru pentru pogo :D

Dimineata, pe la 6 si ceva, am plecat cu Cornel sa dormim la Teo - saru'mana again pentru cazare :D
Nu stiu cum pot ceilalti sa faca asta dar eu am dormit pana la 3, ei pana la 10...cred. M-am trezit, am iesit din sac si direct la Hanul Bran, sa vaza si ochiu' meu afisabilele. Acolo...am bagat niste bere, si pana dimineata tot asa am tinut-o...singura intrerupere fu faptul ca trebuia sa joc in cultural - ce mai distractie. Rolul pe care genialul regizor Cornel mi l-a atribuit fu Cichi Chan (da, nu Jackie ci Cichi).

Asa ca, din punctul meu de vedere, trebuia sa castigam, pe langa distractia de care am avut parte, si lira:)
Overall am luat un neverosimil (sper ca am nimerit cuvantul - vroiam sa spun ca trebuia sa castigam, lejer!) loc 3 in lira, multe podiumuri la cele facute de Cornel si cumva ne-a tras in jos culturalul foarte bun care l-am facut. :) traiasca Federatia Romana de Turism si Ecologie! - da! sunt ofticat!

Asa ca m-am intors ca omu' frumos in Brasov, mi-am terminat sesiunea cu 2 septari si asteptam cu nerabdare urmatoarea lira, ce va avea loc in Tg. Jiu - unde-om sta noi cu cortu-acolo...dumnezeu(budha, alah sau care-o mai hi) cu mila!
Era sa uit. am avut scuza pentruu "slabele" rezultate - studenti fiind am fost in sesiune, majoritatea dintre noi!

Au Revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu