duminică, 18 iulie 2010

Marathon 7500

Foarte frumos!
Asa vreau sa inceapa postarea despre maratonul ce azi s-a incheiat.
Aceasta poveste a inceput cu ceva vreme in urma insa pentru mine era un vis, o himera, un superlativ a ceea ce inseamna capacitatile unui om.
Sa lamurim de pe acum: nu am participat la Marathon7500 si nici nu as fi in stare sa o fac.
Mi-a facut, insa, extrem de multa placere sa ajut, cat de mult am putut, la organizare.

L-am informat pe Catalinux si iata ce a iesit:
Miercuri dimineata, ne intalnim in parcare la Kaufland sa imi cumpar cate ceva de-ale guri, ies din magazin si observ ca am extrem de multe dulciuri si singura parte de carne existenta in rucsac erau 3 cutii de pate de ficat...mandy picant.
Cu rucsacul extrem de greu si cortul in mana ne indreptam spre locul de luat ocazia spre ... oriunde, de preferat Moroieni. Nu trec 5 minute si ne iau niste tipi dubiosi intr-un C5 (vechi din pacate) care ne duc la Fieni. De acolo lipa-lipa pana la iesirea din oras, stam 10 minute si ne iau alti 2 tipi dubiosi...de data aceasta erau dubiosi deoarece conduceau un Pajero si au dat cu spatele 100m ca sa ne ia - a trebuit multa convingere din partea copilotului pentru a ne lua - asa am ajuns si pe bancheta din piele a unor bogatasi...targovisteni.
Dropped off in Moroieni, 2 km pe drumul spre tabere, ne reglam rucsacii si o dam la deal. Greu, foarte greu drumul, rucsacul cauza dureri foarte mari si de aceea ne-am oprit de nenumarate ori pe drum. Pe acest drum n-am avut noroc mai deloc de ocazie desi ne-am fi intalnit cu Ileana daca ajungeam mai tarziu...ea a ajuns la Vanatorul la 25 de minute dupa ce am ajuns noi :-<.
Drumul spre Scropoasa, in ciuda rucsacului torturator, a parut mai scurta ca oricand- alta dovada a faptului ca timpul trece din ce in ce mai repede :)
Ajunsi la Zanoaga, Catalinux face o baie iar eu caut lume sa sun sa mai intreb cum o mai duc, da, stiu, am innebunit. Dupa baie iesim la drum si cautam ocazie...Continuarea dupa ce vin de afara: Cris si Teo joaca table cu Mallorca, ma duc sa ma alatur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu