duminică, 4 decembrie 2011

Inaugurare CovAlpin



Domnul Postoaca s-a hotarat sa incropeasca el un club asemenea CPNT-ului, pentru a putea da sansa tuturor celor din judetul Covasna sa poata lua parte la miscarea muntomana si la ideologia ”verde”, dar mai ales curata a muntelui si turismului montan.

Pentru asta, nu stiu cum a reusit, dar a avut curajul sa ne invite un weekend intreg la o petrecere inaugurala in Șugaș Băi, o statiune in judetul Covasna. Nu am inteles de ce, dar a tinut sa ne asigure si mancarea si bautura si cazarea, cand tot ce era necesar pentru a ne aduce acolo intr-un numar atat de mare ar fi fost doar bautura :)) n-o luati in nume de rau dar este adevarat.

Revenind, Omu' ne-a pregatit toaata casa, un ceaun mare cu paste cu branza de la oile sale, muzica si voia buna, astfel ca imediat ce-am ajuns acolo, distractia a inceput: Voi lasa pozele sa vorbeasca, sa vad daca se intelege ceva.

Bun, si deci am avut ce muzica am vrut...
 Si ne-am simtit exact cum am vrut sa ne simtim
 Maestrul lautar care nu cere mult pentru o cantare
 Si noi...
 Apoi am trecut la treburi mai serioase gen...
 Karaoke
 PAY ATTENTION!

Mnoh, trecand de partea cu distractia din prima seara, urmeaza tura planificata, si anume pana la Lacul Sf.  Ana... and off we go!

Ma rog...unii au dormit mai mult, altii mai putin...
 Iar unii mai confortabil in timp ce altii...mai putin confortabil
 Dar iata-ne cu totii ajunsi la Bixad...aproape de băi si la urcarea spre Lacul Sf. Ana
 Eu, fericit ca am inteles totul de la sedinta tehnica :))
 Stiu, nu in adidasi se face treaba asta...
 This is what we do!
 This is what the bear does!
 Bear Grylls food!
 I Know!
Si iata-ne la Sf. Ana, proband teorii ale lui Pascal... si rand raspuns cu "tine" sau "nu tine"
 El zice ca nu ține!

 Eu zic că ține!
 Dar, el zice ca sunt in apa!
 Si avea dreptate :))
 THIS IS gheață!!!!!!!!!!!!!
And this is Gheață on gheață!
 Revenind, am mers sa facem turul unei rezervatii foarte interesante despre care nu voi zice nimic, incurajand vizitarea acesteia.
 Multa apa, putina de baut

 Multi muci (mucoasa nazala), slava polarului lui Cornel.
 ceva poze artistice cu copacei de peste o suta de ani
 ...
 Courtesy of Catalina
 Frumos nu? Ai zice ca nu-i in Romania
 And again!
 And again!
Unii inca obositi, altii inca cu chef de gluma, toti distrandu-se!

 Mai ales la comun!

 Jump!
 Jump!
 Jump!
Jump!
 Jump!
 Jump!
 Jump Around!
 Si-apoi, evenimentul mult asteptat, evenimentul pentru care toata lumea si-a luat prosopul la acest chef...si slipul.
 Evenimentul la care majoritatea au stat sa se holbeze la nebuni!
Ei sunt. Ei si cei din masina!
 Dar da, era mult mai frig decat reiese din poze!
 Swim! swim! swim!
 Si cat ma bucur ca unul din nebuni eram eu!
 Tinerețe!

P.S. Inteleg ca sunt tanar si ca trebuie sa ma distrez!
       Consider ca dupa studentie urmeaza cosmarul!
       Nu inteleg cum pot unii sa spuna ca de-abia asteapta sa termine cu scoala sa fie pe salariul lor, sa munceasca 8 ore/zi... 5 zile/saptamana 48/52 saptamani ale anului
       Sunt oare greu de cap in privinta asta, adica dus cu pluta...pe conducta?
       E respectul ceva rau?

Poate nu e exact postul in care trebuia sa adresez aceste intrebari, but still!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu