marți, 6 septembrie 2011

Ursul Carpatin 2011


Iata-ma si la ce-a de-a 22-a editie a trofeului organizat de Caraiman Campina in poiana Golf din Poiana Tapului. S

Si-am plecat eu de-acasa, m-a luat un nene cu-n Camion care m-a lasat la pod, apoi dupa ce-am mers pana la Metro m-a luat alt nene cu-n camion, camion in care am stat 1 ora pe drum si 45 de minute 3km pe Valea Prahovei. Bun. Si-am ajuns in tabara, m-au intampinat George si Mitica apoi m-am intalnit si cu Soaca, Cornel, Nina si Iulian, fratele ei, la masina de fibra de sticla a lui Cornel :X

Incep sa dau telefoane ca n-aveam niciun fel de mancare dulce la mine, i-am fugarit pe oameni prin Brasov la supermarketuri sa-mi cumpere si mie de-ale gurii, de-ale sufletului si cam de-atat.


Vine noaptea, ajung si restul CPNT-istilor, Cornel, Andrei, Wanna, Ruxi, George 93 de tobe, Ciri mare, mic, Gogu, Pisi, Stef si sper ca n-am uitat pe nimeni. Ne punem corturile si apoi cuminti la foc, in fata scenei unde avea sa cante Titus si un tip, Avram parca. Cu Titus fiind obisnuiti, ne-a mai ramas sa-l ascultam pe tipul asta, om care ne-a cantat foaaarte fain. Dupa el s-a inchis sesiunea de cantece la boxe si au inceput chitarele sa se auda natural, neamplificat, cantand cantecele atotprezente pe munte. Pe la ora 2 am zis ca e timpul sa ma culc si eu. Cei din regularitate aveau testele teoretice la 7:30 iar noi incepeam orientarea la 11 - perfect, la prima vedere. De-abia de dimineata mi-am dat seama ca si eu trebuie sa fiu prezent la teste asa ca hai, trezirea la 7!


Mergem la teste, ma minunez de dificultatea acestora, in special de cea a testului de zona unde desi era despre munii in care am mers cel mai mult pe lumea asta, n-am stiut sa raspund la nicio intrebare - noroc cu echipa ca au raspuns ei la cateva.

Dupa teste, imi pleaca echipa, realizez ca sunt singur la orientare asa ca ma duc langa Cornel si Copila (Simina) si asa trece mai usor timpul pana la inceperea probei. In cele din urma, pe la ora 1, incepe si orientarea. Primul pleaca tipul de la ATGR, apoi Cornel, Paul, Lupulescu, Ionut, Oli si apoi eu. Scopul meu a fost clar de la inceput, sa ma tin dupa Oli si am sanse, altfel nu.

Si plec, alerg, ratacit, ajung intr-o poiana pe care o recunosc pe harta si incep sa caut. Caut, ajung in vale, mi-am dat seama ca nu era bine dar totusi trebuia sa caut pe undeva. Ma intalnesc cu tipul de la ATGR care cauta postul 2, imi zice ca primul e mai sus, incep sa caut mai sus, ma intalnesc cu mai multi, pana la urma ne-am strans 5 insi care cautam postul 1 iar eu eram cel mai avantajat pentru ca plecasem ultimul dintre ei. Si a gasit Lupulescu primul post, a strigat "uite-l ma" si in 4 secunde era coada acolo la capsat. Postul 2 l-am gasit aţă, ne-am reintalnit cu Oli acolo si apoi am inceput sa alergam spre postul 3. Lupulescu primul, eu al doilea, Oli al 3-lea apoi a venit Mitica si tipul de la ATGR. Ne imprastiem, gaseste Oli postul, facem coada la capsat si cand ajung si eu nu mai era Oli acolo asa ca ma iau dupa Lupulescu si incep sa caut. El cauta in jos, eu in sus pe vale, ajung la post si era si el acolo si...surpriza, si Ionut de la Carpatia. Crezand ca am plecat inaintea lui, mi-am pierdut orice speranta dar totusi am continuat. Urma postul 5, trebuia sa fie usor, pe un drum cu serpentine printr-un cartier din Sinaia, drum pe care pur si simplu am mers pentru ca nu mai puteam sa alerg (ingrijorat la maxim pentru crossul din ziua urmatoare). Ajung la post, calcand intr-o ditamai mlastina cu un picior care s-a colorat foarte frumos, capsez si apoi ii dau iar pe forestier pana cand incep sa-l vad pe Oli. Fix la post l-am prins si apoi am stabilit sa mergem pe drumul mai usor pana la postul 7. Zis si facut: ajung la forestier, incep sa alerg si il vad pe Ionut coborand, ajung la post, acolo era o apa minerala carbogazoasa din care am baut fara sa ezit, riscand sa-mi ia vantul foaia de concurs :)) . Incep sa cobor pe forestier si la curba ma uit pe harta si-mi dau seama ca am 2 variante: cea sigura - sa merg pe drum, ocolind destul de mult dar marindu-mi sansele de a gasi postul sau cea nesigura: sa-i dau drept prin padure, ca si cum as fi luat viza, doar ca n-aveam busola. Da, desigur, am ales hardway! Si am coborat prin padure, incercand sa ma orientez, am facut cateva ajustari de directie si ajung undeva, nu recunosteam pe harta unde sunt. Din stanga apare Lupulescu si de sus apare Oli care ar fi mers DIRECT in post dar a facut putin stanga vazandu-ma pe mine, care am iesit la 8 metrii de post. Fugim la el si apoi spre postul 9. Aici s-a vazut adevarata valoare si adevaratele diferente dintre noi 3: Lupulescu primul alerga non stop la deal la vale, nu conta, eu nu puteam sa ma tin dupa el. Traversam noi o vale destul de abrupta, iar in timp ce el urca malul eu l-am si pierdut. Am iesit la UN drum, eu am mers in jos, el venea de sus, alergam pe drum pana vedem tabara, realizam ca nu e bine, incepem sa-i dam la deal si realizam ca eram pe drumul gresit. Ne punem pe drumul cel bun, mergem in sus recunoastem muchia pe care trebuia sa fim, urcam si gasim postul, iar pe Oli langa post :))

Urma postul 10, ultimul. Lupulescu in fata, eu la mijloc, Oli ramane sa-si ia viza. Il pierd pe cel din fata, merg eu pe o directie ce credeam ca-i buna sa ajung la un reper pe care-l puteam recunoaste si doar il vad pe asta ca se repede dupa un copac la post. Bun, capsez si fug spre finish. Ajung si observ cu maxima bucurie ca sunt pe locul 3! fantastiiique! multumesc!


Apoi mergem si ne uitam la teoretice si vedem ca CPNT II a iesit pe locul 3 la meteo, locul I la alpinism si un rezultat final egal cu locul 3 - adica fantastic, tinand cont ca CPNT I e pe locul 2.

Ulterior, sunam lumea din regularitate si aflam ca Ciri a urcat traseul in 50 de secunde, Ciri mare in 1:20, iar Iulia e singura care a atins topul. Apoi facem cumva si trece timpul in asa fel incat atunci cand au sosit oamenii din regularitate eu m-am trezit. Apoi ne-am mai pus putin la somn, in timp ce toate cluburile de pe-acolo repetau, la noi ajungand toate sunetele posibile! Din cand in cand ne mai trezeam ca zicea unu' cum ca a inceput culturalul, dar eu nu, ca Batman, Batman, si ma puneam la somn. Cand au inceput cei de la Verde m-am trezit instantaneu si, alaturi de Ruxi, m-am teleportat fix la scena sa-i ascult iar George93deTobe a ramas sa doarma, ratand o magnifica seara. Si-am ascultat noi culturalele, l-am ascultat si pe-al nostru, la care am fost si eu pe scena, pentru prima oara imbracat normal (a trebuit sa tin foaia cu versurile pt chitaristi). In fine, s-a terminat si culturalul pe la 2, am mai stat putin dormind pe-acolo si m-am bagat apoi la somn - urma crosul de dimineata.

Si a venit dimineata, si am mers la cros si am iesit pe locul 6 :| - Cornel pe 4 si Andrei pe 7. Iulia pe primul loc si Ruxi pe locul 5.

A urmat premierea:CPNT I loc 2 CPNT II loc 6






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu