luni, 30 mai 2011

2 saptamani

Dupa principiul "I have nothing to say/I should blog about it" au trecut 2 saptamani nu prea active si deci urmeaza un post plictisitor, scris dupa o scurta incursiune in lumea cocotzului.
De ultima oara cand am scris si pana acum n-am facut nimic remarcabil, cu exceptia unei incercari de tura pe Valea Gaura si un desen de ansamblu la un cric telescopic ;))

Incepem cu proiectul la Organe de Masini: l-am facut :))
Continuand cu tura spre Valea Gaura: ne-am intalnit intr-o dimineata, nu mai putin de 13 insi, 3 masini, cu planul de a merge prin Valea Gaura, Varful Scara si apoi coborare pe Muchia Ciubotea. In Brasov vreme senina, in Bran vreme senina iar dupa 2 ore de mers apar norii deasupra Leaotei si in scurt timp incepe sa tune si deasupra noastra, moment in care am decis ca trebuie sa ma intorc, fiind costumat in pantaloni scurti, tricou, adidasi si un polar in ghiozdanelul meu quechua castigat in delta, la albatrosi. Si deci m-am intors, decizie ce s-a dovedit foarte importanta: valea era plina cu zapada si a plouat cu grindina. La intoarcere am alergat cu mici opriri pana in Bran, alergand totusi toata portiunea de asfalt din Poarta pana in Bran.

In rest, scoala mi-a mancat tot timpul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu