vineri, 11 martie 2011

Scurta sesiune de ski in Postavaru

Si-asa, intr-o zi de joi m-a chemat Andrei la o mica tura seminocturna in Poiana.
Si-am plecat cu autobuzul de 4 jumate iar la 5 si-un sfert am inceput urcarea - pe drumul rosu pana la cabana. Cred ca am facut o ora si zece sau ceva in genul pana la Cabana si apoi am luat-o usor la vale si-am ajuns jos imediat. (mama ei de treaba!)
Apoi, mergand pe drumul spre drumul vechi am dat de-un magazin unde ne-a sarit in ochi berea Ciuc ce costa doar 2.5 lei... Scotand banii, am observat ca berea Ciucas costa 2 lei...asa ca am baut un ciucas cu 2 lei in Poiana Brasov! Cam asta e povestea, ma rog, dupa aia chiar am coborat pe drumul vechi super rapid, cu durere de pulpe si toate cele :D dar fain!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu