joi, 17 februarie 2011

Sesiune part III

GATA!
Desi la fel de dezamagitor ca si sesiunea I, s-a terminat, in sfarsit!
Acum pot face toate cele! Ca urmare maine plec in tabara, noua zile.
Despre sesiune pot spune ca... Am asa:
MS - Matematici Speciale 9
RM - Rezistenta Materialelor (a.k.a Restanta Mereu) 9 la probleme, picat la teorie (adio bursa)
PCLP - Programarea Calculatoarelor si Limbaje de Programare - 10
DTI - AutoCAD - 10
Engleza III - 10
Mecanica II - 7
Electronica Aplicata - 7

Despre MS am vorbit, despre RM nu vreau sa vorbesc, asa ca ramane mecanica, materie la care am poposit la examen pregatit pana-n dinti la probleme si deloc la teorie. Copiuta m-a ajutat cat sa iau 4 la teorie, sa se faca media cu problemele si sa rezulte un 7 tras de par, saru'mana! de la mecanica am tras concluzia ca nu e bine sa merg cu copiute facute de altul asa ca pentru ELA mi-am pregatit singur copiutele. Din 15 subiecte am gasit 14 pe caiet si m-am rugat sa nu-mi pice acel subiect care imi lipsea de pe copiute si da....mi-a picat subiectul, conta 3 puncte si am luat nota finala 7 :)
Se numeste Karma, cu siguranta. Am zis ca pentru norocul de la matematici speciale trebuia sa-mi rup mana sa echivaleze norocul...iata ca am picat RM-ul si am pierdut un 10 sperat la ELA :)

Dar da, s-a terminat. Urmeaza un semestru, sper eu, plin de actiune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu