luni, 27 decembrie 2010

MiniRev 2010




Da, iata ca veni vremea pentru ca eu sa particip pentru prima oara la un party costumat...altfel. Asa ca m-am pregatit temeinic: mi-am luat caietul de fizica la mine si am asteptat sa-mi vina idei.

Vineri, 10 Decembrie 2010, eu, Balan, Ruxi si tatal ei, am debarcat in Intorsura Buzaului si am facut stanga spre un sat al carui nume nu l-am retinut. Mergem cativa km si ajungem la casa Ruxandrei, una veche, parasita si, last but not least...foarte mica! \:d/

Ne apucam, facem curat, mutam, facem foc (vorbesc cu facem ca si eu am facut cate ceva; mai mult ei dar si eu putin) si apoi m-am apucat sa-mi confectionez costumul: am decis ca va fi o palarie invelita cu Fizica! Intre timp am gasit si un veston portocaliu care se potrivea perfect cu pantalonii mei portocalii. Mai tarziu au venit alti cativa: Elena, Cornel si Iuli. Ei au stat si-au cantat dansat si alte cele iar eu m-am bagat la somn foaaarte devreme!
OK..iata ca veni si-a doua zi, ziua MiniRevului...N-o sa zabovesc multe: am taiat lemne, am mers dupa Soaca, ne-am costumat si ne-am distrat!


Nu am idee ce faceam sau de ce se uita lumea in halul asta la mine!



OK...daca e nevoie de costumatiile celorlalti le puteti admira AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu