sâmbătă, 25 decembrie 2010

Decembrie pana-n MiniRev

Da, a trecut ceva vreme de cand n-am mai scris pe aici, dar viata suna cam asa:
Dupa aniversare avea sa apara ziua de 1 decembrie in care nu invatam si deci 30 noiembrie m-a prins acasa si m-a tinut acasa pana pe 5...minivacanta in care m-am intalnit cu Scrix... si-n rest am cam stat degeaba. La sfarsitul minivacantei am reusit sa vin si eu, in sfarsit, la Brasov cu Stefan.
Proaspat revenit la Brasov, primesc un telefon de la Mr. Smendre care ma invita la un meci de Hochei, invitatie la care am raspuns instantaneu si plin de bucurie cu "da". Nu vazusem niciodata un meci de Hochei, urma sa fie mindblowing! Nici n-am despachetat toate cele de-acasa si-am tulit-o spre patinoarul olimpic. Ajuns acolo am obs ca am venit cu o ora mai devreme asa ca am mers la o bere... la bere am aflat ca-n singurul weekend in care nu stiam ce voi face va fi MiniRevul :) and so the story keeps being perfect!
Revenind la patinoar, ne-am intalnit si cu Gabi Munteanu care fusese la toate meciurile echipei de pana atunci si ne-a zis ca n-a vazut nicio bataie. Noh, si am intrat, am ocupat locuri si am asteptat...
Hocheiul este incredibil de spectaculos, mai ales daca tii si cu o echipa. Cred ca este cel mai greu sport posibil si unul din cele mai spectaculoase si deci, da, mi-a placut la nebunie! Cand te aflii in tribuna te face sa te gandesti la faptul ca football sucks!


Dupa tura aniversara au urmat numai evenimente ce nu prea au avut legatura cu muntele drag ci mai degraba au avut legatura cu dragii oameni care merg pe munte. Asa se face ca zilele au zburat pana-n seara de miercuri cand am mers la sedinta iar dupa - bere. In cazul meu, vin fiert la 3 lei 400ml :)

Joi ne-am intalnit mai multi si-am mers spre Piata Traian de unde mi-am achizitionat niste schiuri bengoase pe care am de gand sa invat sa schiez cum trebuie. Gasisem o gramada de chestii pe-acolo, inclusiv un costum salomon...1 milion :) am sunat-o repede pe Heea si a venit si l-a luat. Intre timp am mers si-am mancat la Ohaba. Probabil o sa sun ca Baniciu cu miturile sale urbane dar asta chiar merita mentionata: Ohaba este un restaurant foarte putin pretentios, foarte spatios, foarte curat si unde mancarea este foarte buna si foarte ieftina (1.5 lei portia de cartofi prajiti, 4.5 lei o ciorba de fasole foarte mare buna multa si cu ceapa si paine, 2.5 lei o bere si lista poate continua). N-am sa dau detalii despre unde se afla pentru ca e complicat :)

Dupa asta am mers la Kaufland sa facem cumparaturi pentru MiniRev si apoi la Smendre sa iau frigiderul. Am ajuns cu frigiderul acasa si direct SOMN a scris pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu