miercuri, 16 martie 2011

Tura pe Piatra Mica - 12 Martie 2011



Si cum la sedinta nu s-a anuntat nimeni cu nicio tura am zis ca fac eu tura :)

Am stabilit-o sambata la 7, apoi duminica la 7 si apoi duminica la 8...deoarece nu era tren la 7 \:D/
Si-am dat anunt pe Facebook, si s-au inscris vreo 5-6, si ne-am intalnit in tren vreo mai multi: Eu, Bogdan, Alina, Mircea, Nina, Gabi, Iuli, George, Paul, Geta, Cornel iar in Zarnesti ne-am intalnit cu Pysy a lu' Balan, 2 prieteni de-ai ei. Balan a venit cu trenul de 9.

Si-am plecat, si-am mers spre Plaiu Foii, si-am facut stanga...si la intersectia cu Valea Crapaturii ne-am separat si-am ramas astfel: Eu, Bogdan, Alina, Mircea, Nina, Gabi si Cornel pe Crapaturii si pe Hotare au mers: Balan, Pisi, George, Iuli, Paul si Geta.

Noh bun...traseul fu fain, destul de lung si am mers foarte incet, exact atat de incet pe cat vroiam sa merg. Zapada nu mi-a placut ca m-am facut fleashca.

Am ajuns in saua Crapaturii unde-am stat ceva vreme pana ne-am urnit spre Piatra Mica, loc spre care am incercat sa urmaresc cat mai mult creasta matematica ceea ce a fost foarte foarte frumos!

Dupa poze de grup, de Zarnesti, de avioane, i-am dat si noi la vale. Alina a coborat mai mult in fund si cu ceilalti ne-am intalnit pe coborarea din Zanoaga.

Apai...las pozele sa vorbeasca deoarece n-am chef sa scriu, evident!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu