sâmbătă, 12 martie 2011

Primul Meu Concert ROCK?!

S-a-ntamplat (sau nu) sa fie rock alternativ ceea ce-i magnific! Nu stiu cand a inceput nu stiu cand s-a terminat. Stiu, insa, ca am urlat desi n-aveam voce, am dansat desi nu aveam energie, am sarit la pogo desi nu vroiam, am dat si mi-am luat coate-n gura desi nevinovat, etc etc etc.
Ce sa zic...a fost fantastic, extenuant, epuizant si nu situ ce altceva sa mai zic. Astept pozele, poate vor spune ele mai mult.
ok...au aparut pozele. sunt pe facebook, album public.
tin sa precizez faptul ca, fiind racit, am fost extrem de extenuat dupa concert. Am mers in ground zero si am dansat si pe-acolo din cate puteri imi mai ramasesera.

am reusit sa ajung in camin desi mi-a luat cel putin 15 minute sa urc colina.

per total, o seara magnifica.
cost bilet: 20 lei
cost total: 40 lei

Un comentariu: