marți, 13 decembrie 2011

Valea Horoabelor - Bogatia ascunsa a Bucegilor

03.10.2011

Ascunsa pentru ca din cat am vizitat eu pana acum acesti magnific munte, n-am calcat inca pe-acolo, in ciuda faptului ca multi au zis ca e foarte faina!

Mnoh, si aceiasi 4 oameni stransi ieri ne-am strans azi sa mergem in Bucegi. Se anunta o tura relativ lunga, tinand cont ca trebuia sa patrundem in potcoava Bucegilor pentru ca apoi sa urcam pana-n Batrana pentru a coborî înapoi . Am mers deci cu masina pana in locul taberei de baza la Concursul Chemarea Muntilor, adica putin mai sus de Moieciu de Sus, pe Valea Bangaleasa. De acolo am luat-o incet spre...undeva, de unde am mers cetinel, cetinel la deal pana in Saua Strunga, pentru ca mai departe sa coboram pana la Cabana Padina pentru masa, si-o bere la mijloc de tura. Practic, acum incepea tura noastra pe Valea Horoabelor: si ce tura!

































 Cand am ajuns noi sa iesim din vale deja s-a inrosit totul si am inceput teorii despre calculul vitezei de progresie a noptii. Google it si ziceti-mi si mie cat e :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu