miercuri, 12 ianuarie 2011

Ah da, fu' ziua mea

Si ca tot fu ziua mea, m-am gandit sa plec din camera. Am mers pe la tigani, i-am cumparat Roxanei clapari apoi am mers pe la Kaufland, mi-am luat cereale si alte chestii iar apoi am plecat la camin. Asa mi-am petrecut eu prima zi din cel de-al 21-lea an de viata :)

Trecand peste, miercuri am dat si eu o bere ca omul pe sitei, da, berea am dat-o din bocancii vanduti...:-< iar pana vineri sau sambata a fost o saptamana destul de slaba. Sambata, in schimb, m-am uitat la un superfilm: "You don't know Jack" in care Al Pacino joaca un rol incredibil de bine! si din care vreau sa dau un citat...
Deci, omul vroia sa fie legalizata eutanasia pentru oamenii foarte bolnavi. Bineinteles ca "desteptii", credinciosii si multi altii au sarit pe el ca...omoara oameni...si l-au intrebat: "Have you no religion? Have you no God? "
la care el a raspuns... "Oh, I do, lady, I have a religion, his name is Bach. Johann Sebastian Bach. And at least my God isn't an invented one". Asta dupa ce in prealabil aparuse in film muzica din Cello Suite No.1 Prelude (google/youtube it)

Vineri seara, inimaginabilul s-a intamplat, am fumat iarba de calitate pentru prima oara. De dragul cenzurii, iarba a fost culeasa din curtea universitatii ... supergazon... si ghiciti ce-am ascultat cat timp am fost "sus"...
da, ati ghicit, Johann Sebastian Bach...si de asemenea, pentru cateva...minute, am avut si eu un Dumnezeu! again...supergazon!
Printre altele am avut parte si de o criza de ras :))

Ah, da, am fost si la meci: CSU Cuadripol Brasov - Gaz Metan Medias...scor mic - scor mare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu