duminică, 8 august 2010

Prima oara-n Vama, dragoste la prima sosire

Da! Este superb in Vama.

Memoria fiindu-mi proasta, relatarea nu va fi extrem de detaliata - a trecut ceva timp de cand m-am intors din Vama.

Despre Vama stiam doar ca este taramul "roacherilor" si ca a devenit naspa. Nu aveam idee de ce.

Desfasurarea pe zile nu o mai stiu, insa pot spune cu siguranta ca o zi in Vama inseamna, in mare parte, trezit, mancat, baut, plaja, jocuri pe plaja si in apa, baut, stat la terasa cu bere la PET de 2 litrii, mers la cort, schimbat, fuga in fata la Stuf, dans, rasarit, intoarcere la cort, somn.

Dar cum o postare nu poate fi atat de scurta (sau poate) tin sa dau cateva detalii:

Am ajuns seara, ne-am intalnit cu Irene, ne-a spus ca ele au platit pentru a sta cu cortul (coincidenta a facut ca noi sa ne fi pus cortul exact langa ele) :) . Dupa ce am amplasat cortul am zbughit-o la dans. Curios, nu eram beat - am dansat atat de mult fara sa beau - inseamna ca imi placea extrem de tare! Muzica este neasteptat de...frumoasa. Fie ca am auzit-o sau nu inainte, orice melodie mi se parea cunoscuta 100% si atunci...stuf rocks!

Despre partea cu rockerii pot spune ca in Vama sunt la ei acasa nu pentru ca iti invadeaza tie teritoriul - tu "porcus turisticus", ci pentru ca este o locatie croita pe nevoile si placerile lor, nevoi si placeri care, dintr-odata, nu mai par atat de exagerate si de murdare, la propriu.

Rockerii pletosi, imputiti si imbracati in piele neagra nu sunt foarte numerosi in Vama, si au locurile lor de hang-out-areala, iar in plus, nu iti intersectezi niciodata drumurile cu ei...daca nu vrei.

Alta parte frumoasa a sejurului a fost faptul ca am fost un grup foarte mare! Peste 20 de CPNT-isti plus lume venita din Rasnov...cu care la orice ora din zi sau noapte, aveai ce face! - supertare!

Despre betiile fiecaruia nu doresc sa scriu, au fost foarte amuzante, mai ales cand Smendre s-a oprit la plecare sa ia o piatra de la o terasa :)

Despre spiritul oamenilor din vama...multe de zis, un singur exemplu am:
Dupa rasarit, il conduceam pe Bejan la cort si...3 insi vroiau sa ne bata daca nu le beam bautura - unul avea o sticla de juma' de vodka si altul o sticla de Jack. Am vrut sa fug, mi-a aratat scrumiera de sticla cu care ar fi aruncat dupa mine asa ca m-am intors si am baut :(( si i-am zis ca ma va durea capul si tot mi-a dat MULTA vodka de baut. Cei cu Jack Daniel's i-au dat lui Soaca de baut la modul ca dupa ce a luat gura de la sticla i-au dat si pe cap, pe tricou...etc...
Cam asta este pericolul in vama...sa fii asaltat cu bautura moca.

Despre kitschul ce exista in vama pot spune cu drag ca inca nu a cuprins toata statiunea insa, din pacate, o va cuprinde. Au inceput sa faca mari hoteluri, difuzau meciuri din...divizia a sau ceva, era o terasa cu muzica de la KissFM si, slava domnului, nu era nimeni la ea :)

Amplasarea noastra, in sudul statiunii, a facut ca in fiecare dimineata si seara, uneori se nimerea exact cand mancam, sa vina 2 turisti straini (nemti sau ceva asemanator, mai nordici), nudisti, sa se spele exact in fata noastra - la 3 metrii distanta. Deci noi mancam, si ei veneau, se sapuneau peste tot, se uitau la noi, intrau in apa sa se clateasca, ieseau, se stergeau si apoi plecau :)


Inca ceva: am vrut sa luam niste caise dintr-un pom aflat in fata ultimei case din Vama Veche deci a ultimei case din Romania: Iese o tanti care incepe direct cu da-te dracu jos din pom...in pom era Gabi iar jos eram 3 insi. Peste cateva secunde vine al ei fiu...musculos ca dracu plin de sunci care la fel: da-te dracu jos din pom :) wow...a fost mult mai mult decat atat dar...ideea ramane: "Comunismul a murit dar spiritul a ramas in tara" chiar si la ultima casa din Romania!

Acasa am ajuns in 2 etape: 1. cu duba pana la Ploiesti iar apoi cu HitchHike pana in cartier :) Multumesc domnului revoltat pe sistemul actual, ce m-a adus acasa intr-un Iveco Daily :) 2.4 HTP parca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu